2015. augusztus 4., kedd

Villámkritika 1. - Láss bennem mást

A blogot megtekinthetitek itt.
Design:
Olvastam a fejlécet, nem te készítetted, ennek ellenére nagyon tetszett legalábbis elsőre, de ahogy többet néztem hiányzik belőle valami, túlságosan egysíkú. Ez persze nem probléma, mert az olvasóid és a nézelődők is csak egy pillanatra nézik meg a szereplők miatt.  Ahogy a fejlécen, úgy a blog többi részén is a barna szín dominál, szép az összeállítás. Az oldalsó modulok is jók úgy, bár én a helyedben inkább feljebb tenném a chat ablakot, de ez már részlet kérdés. Mindenáron bele akartam kötni, de nem sikerült. Gratulálok neked, nagyon jól néz ki!
ui.: Ha te készítetted volna a fejlécet levonnék érte egy pontot, hogy kötözködjek.

10/10

Helyesírás:
Minden betűt majdnem szóról szóra megnéztem benne, de egyetlen egy helyesírási hibát sem találtam, aminek persze nagyon örültem. Ez felettébb ritka a bloggerek között, szóval csak gratulálni tudok miatta.

10/10

Történet:
Ha hiszed, ha nem végig olvastam a blogod, hiába csak villámkritika. Úgy éreztem ennyit meg kell tennem érte, ha már ennyit csúsztunk a kért kritikával. Eddig 18. fejezetet írtál, remélem folytatod még szeptemberben, ahogy ígérted. Nagyon jó és személy szerint értékelem, hogy tökéletesen vegyíted a leírásokat a dialógusokkal. Maga a történet érdekes, olyan téren, hogy a XX. században játszódik, át tudtam érezni a főszereplő lány belső vívódásait és helyzetét. Dylan tipikus rossz fiú, akiért döglenek a csajok, míg az öccse Andrew egy pipogya alak, akit szívesen pofán csapkodtam volna egyszer-kétszer. A szülők... az ő karakterükre azt tudnám mondani egy szóval: változó. Az anyuka már bocsánat, de idióta, nem lehet ezt csinálni senkivel. Míg az apát nem tudom megérteni, miért nem hagyja, hogy ő is dolgozzon ott, ahol szeretne és a megcsalás... undorító dolognak érzem. Az öccsét egyszerűen imádtam, annyira aranyos a kiskölyök és végre van egy igazai testvére, nem úgy mint a nővér, aki semmit sem ért igazán, csak egy báb. A barátnőt én túl mesterkéltnek és műnek érzem, de lehet Meghannak erre van szüksége. Maga a történetet nem mondanám se extra gyorsnak, se erőltetettnek, pont úgy halad, ahogy kell neki, igazán nincsenek benne nagy fordulatok, de nem is kell. Ez csak egy egyszerű romantikus történet, ami hétvégi kikapcsolódásnak tökéletes.

10/10

Sok sikert a folytatáshoz Ariana! Remélem nem fogod abbahagyni....

xoxo: Victoria Wolf 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése