2014. március 29., szombat

47. Kritika: Túlélni

A blog megtekintéséért katt!

Kinézet: Úgy rémlik, hogy amikor elkezdtem olvasni a blogod, akkor a kinézet még más volt és az egy kicsit jobban is tetszett annál, ami most van. De szerintem ez is szép és illik a blog hangulatához. Különösen tetszik a fejléc. Szerintem nagyon jól sikerült, illik a történethez. És maga a fejléc pedig illik minden máshoz a bloghoz. Minden tökéletes. :)

10/10

Helyesírás: Néhol találtam csak elgépelést, de ettől eltekintve minden hibátlan. A vesszők is jó helyen vannak, az írásjelek is mindig ott vannak ahol kellenek. Mást nem is fűznék ehhez.

10/10

Történet: Elolvastam az összes fejezetet! Ritka, amikor kritikaírásnál végigolvasok egy blogot. De a te történeted annyira tetszett, hogy nem tudtam abbahagyni az olvasást. A fejezetek hosszúsága megfelelő, bár az egyik nekem túl rövid volt..még olvastam volna. Minden elnyerte a tetszésemet. Ráadásul szereztél egy új olvasót!

10/10*

Összesen: 30/30 

További sok sikert a történetíráshoz! :)
xxxI


1 megjegyzés: